Mamma var på besök!!

Det sorgliga med hela kråksången var att hon bara kunde stanna 1 dag den här gången buhu.. Men det är bättre än inget=D Vi hade kram å pusskalas igår när hon kom och så åt vi mumsig middag och tittade på satc filmen. Kan inte få nog av den galet, 

Sen var vi tvungen att skönhetssova så att vi skulle orka att åka in till stan å sommarshoppa, hittade massa fin fina fynd som jag kommer att visa bildbevis på hihi., skulle velat hitta en kofta att mysa runt i sommar men jag tror att jag hittade i princip allt utom det.
Sen åt vi god lunch på al forno, sen var mamma tvungen att brumma iväg upp till Sveg igen zzzzzz å snyft!!! Men i sommar då kommer vi ses mest hela tiden! Så mami kör försiktigt och kom ihåg att jag älskar dig mest av allt!!

Puss&kram
jag å mami!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad söta ni är..du och din mamma...Hälsa din söta mamma / Yasmin

2009-05-14 @ 15:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0