20090510

God eftermiddag alla söta!! Skrev ju för 2 veckor sedan att jag skulle lägga in bilder från maddes å min galna kryss=)
Men vad säger ni dears bättre sent än aldrig...?? 
 
När vi väl var på kryssningen så råkade jag göra den klantigaste saken ever, när vi hade tagit massa roliga bilder så skulle jag radera en charmig bild å då råkade jag radera alla som vi hade tagit!! När jag gråtit en liten skvätt så tog vi några nya å här är resultatet:
vackra Maddealways coca cola;)glassigt!dagen d!

Vi kände oss så duktiga för trots att vi inte kom i säng förrän kl 5 så var vi uppe och åt frukost kl 9 nästan lika fråscha som kvällen innan;)

pussåkram 

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Gud så mysigt! =) Vi har 9 katter så dom ligger utspridda lite här och där och myser!

2009-05-10 @ 15:58:10
URL: http://ssandrao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0