Grattis!

Grattis på 30-års dagen världens bästa syster yster önskar lillstrumpa=) cini bikini ja vem av oss du vill haha..
Jag å min syster har varit med om massa tillsammans och delat både glädje å sorg, det tråkiga är att vi bor så långt ifrån varandra annars skulle jag trakassera henne jämnt;)

Så tack systra mi för alla underbara stunder med mycket skratt, hoppas din dag blir underbar trots att inte jag är där med ballonger och terpentiner hihi..

Så denna blogg är till dig!! love u!! pussar&kramar//cina
vackra syster!!sexiga va?=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack underbara söta lillasyster! Du är bäst! Som sagt väldigt trist att vi bor alldeles för långt ifrån varandra så att vi inte kan träffas tillräckligt ofta. Love you!!! Puss å kram syster yster

2009-03-24 @ 08:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0