Dagens skönhets tips!




Hej alla söta!!! Jag har hittat åtminstone en underbar consealer wohoo... det är crap hela vinter halvåret om man inte fuskar sig brun, för hur mycket vitaminer å vatten man en dricker  så dyker dom mörka ringarna upp som ett brev på posten.  Men nu har jag  jättebra tips till er där hemma:

Steg 1) koka upp lite vatten och lägg i två tepåsar (helst grönt te) det är mest avslappnande och lugnande för blodcirkularionen, OBS lägg på dom när dom svalnat;-) blunda och slappna av i ca 10 minuter. Man känner verkligen en skillnad och man slipper påsar under ögonen.

Steg 2) lägg på en skön ansiktsmask som passar just Din hud! själv föredrar jag Honey & Oat 3 in 1 Scrub Mask ifrån body shop den är underbar och mjukgörande, samtidigt som den rensar bort dödahudceller. Perfekt!

Body Shop Honey & Oat 3 in 1 Scrub Mask (165;-)

Steg 3) som sagt för att få ett fint resultat måste man ha en bra grund kära vänner=) och en bra concealer som döljer det som inte går att reparera i vintermörkret, förut använde jag jämnt Touche eclat ifrån YSL, men den är alldeles för dyr och för en tredjedel av priset hittade jag en ny ifrån loreal som blir din för 125;- och den täcker där du vill att den ska täcka utan att kännas kakig och tilltäppt. Prova.



L'Oreal Infallible Concealer Golden Beige 140 (125:-)


Inga mörka ringar voila=)

Kommentarer
Postat av: J u i c y d o l l

omg du var ju så cute!

2009-02-02 @ 13:39:30
URL: http://juicydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0