vår nya lägenhet=)

Gissa vad vi ska göra imorgon (fredag).??? Skriva på och köpa vår alldeles egna lägenhet=) den ligger i täby (näsbypark) och det blev en snabb affär yippie!! ska bli så himla skönt att ha sitt eget att pyssla om och tapetsera och inreda är ju det bästa av allt.
Nu har vi  både handpenningslån och lånelöfte klart och jag är så GLAD!!! så jag vet inte vad jag ska göra av mig själv=)
Här är huset vi ska bo i det är byggt 2006, vi ville gärna ha en ny och fräsch lägenhet så vi behöver bara byta ut den röda fondväggen och byta ut vitvarorna till rostfritt stål, å en bra sak jag har både nära till jobbet å världens bästa Madde.

och så har vi ett sovrum och en klädkammare smacka upp lite fondväggar 
å mysig belysning så voila har vi ett drömhem!! kommer självklart med massa
bildbevis på resultatet senare..

puss&kram



Kommentarer
Postat av: Olelsi

Härlig blogg!! Vad kostar en lgh i Stockholm nu cirkus??

Bra att du får nära till jobbet...

Har varit på en föreläsning ikväll, om att vara förälder.

Ha en bra kväll!!



Kram Nettan i Hälsingland.

2009-01-22 @ 20:39:55
URL: http://olelsi.blogg.se/
Postat av: Carro

Men du, jag kan inte mer än att hålla med om din blogg ;)

Den var liksom kläschig på nå vis ;) Grymt härlig blogg, och snygg lägenhet du ska skriva på ;) Sån skulle jag och min pojkvän också behöva ;)

2009-01-22 @ 20:42:05
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, det hoppas jag också :) Vi har ju en liten lya, men vi är oftast hos min mamma, för jag tycker det är så trångt där han bor. Det är liksom bara 1,5 rum. Så det är jätte trångt, jag får panik. Så trivs bättre hos mamma :) Men ibland när jag har ledsnat på henne så drar vi till lilla lyan ;) eheh ^^,

2009-01-22 @ 20:57:23
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Madde

Å gumsi-..!! Det ska bli så härligt.. Fasen Christian kommer hata mig för att jag kommer vara med dig så mycket darling!

Längtar, längtar, längtar..

Så ska vi ju para ihop våra sambos oxå så kan vi göra mycket tillsammans alla 4:a..'

Vi börjar med en fika och fortsätter med en resa i sommar :D

2009-01-23 @ 12:17:57
Postat av: IchO

Åh, jag älskar också päls. Blev hotad av ett par djurrättsaktivister här om dagen.. Dem har verkligen noll respekt, sjukt snygg blogg tjejen, du är jätte duktig! Själv har jag ungefär 1500 läsare om dagen..



OM NÅGON ÄR BRA PÅ LAYOUTER PÅ BLOGGEN, KONTAKTA MIG GENOM MIN BLOGG!



www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

2009-01-23 @ 13:13:30
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt fin lägenhet

2009-01-27 @ 08:50:53
URL: http://zoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0