Stilikon.

Idag är det onsdag och jag är ledig, välbehövligt för nu har jag jobbat 6 dagar på raken. Just nu är min sambo ute och handlar god frukost färskt bröd, mumsig juice å äggröra love it.

Jag tittade ju som sagt på satc igår och insåg en sak som jag iofs vetat länge, det står ju alltid i alla "modemagasin" om stilikoner hit å dit. Enligt mig är en stilikon någon som vågar sticka ut som tar på sig det han/hon gillar och säger: här är jag!! Absolut inte någon som får kläderna valda av en stylist, eller vad tycker ni?? Så min slutsats är att Sarah jessica parker är den främsta stilikonen även som sin rollfigur i satc. För jag läste en artikel jag tror att det var i Elle där berättade hon att visst hon hade en stylist som hjälpte henne i satc men dom arbetade tillsammans. Det märks att hon har ett genuint intresse för kläder och älskar att exprimentera och det är stil mina vänner=)
Om min plånbok tillät skulle jag gå klädd precis som henne och helst äga hela hennes kollektion med manolo blanics...
För min "mr big" har jag ju redan=)
                manolo blanics

Kommentarer
Postat av: sanna

där slog du huvudet på spiken=) hennes kläder i satc och privat kan man ju bara drömma om. tack för en underhållande blogg



kram

2009-01-15 @ 07:25:41
Postat av: caroline

tack så mycket!!! ja eller hur,, vi får drömma vidare.



XOXO

2009-01-15 @ 07:27:49
URL: http://missfashionfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0