På jakt efter ny lya..

Idag började jobbveckan efter en skön helg, å igår satt jag å min kära sambo fastklistrade framför hemnet.se som numera är vårat hem=) där drömmer vi oss bort och önskar att just där kommer vi att bo om några månader. 
Och idag var det dags vår första visning ever!!!! Vi har hittat massvis med fina lyor men det är svårt att hinna springa runt på alla visningar kors å tvärs så idag bestämde vi oss för att kolla in en 2:a på hammarbyhöjden nyrenoverad å fräsch nära vatten å natur men ändå bara 10min till city perfekt!!!



Men det uppstod lite problem, jag åkte ifrån jobbet å visningen skulle börja kl 18, men när vi kom dit så berättade en snäll kvinna som var med i föreningen, hon försökte tom få tag på mäklaren så hon var verkligen hjälpsam det finns hopp=) Men ni kan aldrig gissa varför visningen var inställd,,,, bara några timmar innan vi var där hade någon/några brytit sig in via baksidan å tagit alla nya fräscha vitvaror helt sjukt!!! Men vi letar vidare på onsdag är det dags igen.

puss&kram

Kommentarer
Postat av: hannizen

den lägenheten vill jag ha!

2009-01-20 @ 16:11:27
URL: http:// metrobloggen.se/hannizen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0