Nu är man hemma igen....

Hej alla glada, jag har varit hos mami och hälsat på, hon bor låångt upp i Sveg ca 15 mil norr om Mora. Vi har haft det jätte mysigt och bara pysslat om varandra. Men huga vad kallt det var!!! en utav dagarna var det runt -30 så när man skrattade frös kinderna fast haha. men som ordspråket säger det finns inet dåligt väder bara dåliga kläder. 
Gissa vad jag optimistiskt nog tog med mig?? pumps inte så praktiskt tur att jag hade stövlarna också. Som tur var så tillrättavisade mamma mig och rådde mig att ta stövlarna smart val. 
Dessa skor hade jag tänkt strosa runt i snödrivorna i:

så snygga mina nya favoriter!!!!
                                                  dom här skönheterna kommer ifrån top shop  
                                                  och kostar 1099.-

Kommentarer
Postat av: Lisbeth (mamma)

Var så roligt när du var och hälsade på....kom snart igen lilla älskade dotter. Mammi

2009-01-15 @ 13:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0