När jag kom hem.....

Väntade en överraskning som hette duga=) det är verkligen så att små gester är mycket viktigare än stora dyra saker. Min sambo som skulle ut å festa igår vilket jag praktiskt taget tvingade honom till, för att man behöver bara vara ensam ibland. Hade lämnat blommor i en vas med ett skrivet kort som var hur gulligt som helst jag blev så glad att några tårar trillade ner för min kind.... Och det som berörde mig mest var orden han avslutade kortet med: ser fram emot nästa steg tillsammas med dig borta i Täby, älskar dig=D 
Och en sak till disken var diskad och jag hade jobbat då blir man ju så glad,, så hellre en tanke å några fina rader på ett kort än en dyr å onödig present en gång om året!!! Här är dom fina blommorna å det gulliga kortet var ju tvungen att ha lite bildbevis;)

ja å darling=)

Kommentarer
Postat av: Jonna

sött =)

2009-01-26 @ 06:42:33
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0