Dagens outfit.

Idag är det torsdag och en helt vanlig sådan, för igår var det kramens dag!!!! hoppas ni kramades extra mycket nu, för något man aldrig kan ge eller få för mycket av är KÄRLEK=) 
Jag hittade dagens outfit igår som i alla fall jag gillar. Enkel å lite casual men ändå väldigt snygg, jag personligen skulle valt ett annat halsband men annars är allt jättefint, meningen är ju inte att man ska kopiera rakt av precis som med modevisningar.

kläderna kommer ifrån forever 21...

KRAM missfashionfreak

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! såg din kommentar :)

tack så mycket vill jag säga.

och om du vill följa den äre bara att gå in på bloglovin.com och prenumenera på den, det är helt gratis bara att du ser när jag lägger upp nått nytt!

annars kan du klicka under min bild i menyn så kommer du dit direkt! hare bra :)

2009-01-22 @ 16:26:19
Postat av: sara

dom skorna skulle jag inte tacka nej till!

2009-01-26 @ 11:55:58
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0