bakis..

Igår var verkligen en superkul kväll med vännerna=) jag å min söta madde började med middag å allmänt fix, och jag har ju tagit ut mina extensions för att låta håret vila ett tag innan jag börjar om igen så jag kände mig som skallepär men annars var allt på topp!! Gott sällskap rolig förfest, bra musik och vin mums,, har bara lite ont i håret idag inte alls farligt faktiskt=)  Och Anna tack för att vi fick våldgästa din lägenhet!!! det var jättekul.

Jag brukar alltid ta taxi för det är så skönt att slippa frysa och komma hem på en gång men Madde skulle sova hos mig så vi bestämde oss för att ta nattbussen istället, å fy nu förstår jag verkligen varför taxi är så bra!!! Massa puckon som skrek å levde rövare när allt man ville var att ta en liten nappa, vi kom hem runt fem och störtade direkt i säng, christian fick ta soffan å jag å madde dubbelsängen;) vi var dessutom tre i sängen för min kära kattbäbis Donna sov emellan oss.
Töt va????
donna och paris

Jag glömde nästan att berätta att först gick vi till soap bar för att det var gratis inträde å brukar vara bra folk där men jag å Madde fick klaustrofobi så vi gick till sture istället och vi hade verkligen kul dansade all night long. Men mitt i allt trevligt började några killar bråka om oss varför vet jag inte för vi har båda sambos så vi var inte involverade. Vi gick därifrån istället å lät killarna reda upp det där=) kvällen slutade bra och nu har hon åkt hem till sitt så jag tänkte slänga mig i soffan med chipspåsen...

:

XOXO// missfashionfreak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0