Sorry.

Jag har inte bloggat på några dagar nu, för det är så mycket med flytten och jag har samtidigt jobbat väldigt mycket=(. Men jag lovar att bättra mig! Jag har haft lite sovmorgon idag så välbehövligt och om några timmar ska jag och Christian åka och kolla på tapeter till nya lyan=) 
Ska bli jätte kul men också lite skrämmande haha, för det är så svårt att enas om samma tapet och vi båda har starka viljor, men der ska nog gå bra! 
finns oo så många...

Önska oss lycka till nu det lär vi behöva haha;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

den svart/vita tapeten påminner om mönstret på min jacka x)

2009-02-15 @ 12:19:44
URL: http://ruckis.blogg.se/
Postat av: Lisbeth (mamma)

Hej lilla snuttan!



Jag tycker att de bruna var jättefina.



Kram Mamma

2009-02-17 @ 16:24:34
Postat av: Caroline!

ååå min älskade mami=) jag håller med dig!! längtar tills du kan komma och hälsa på=)



puss puss

2009-02-18 @ 13:55:38
URL: http://missfashionfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0