Välkomna till mitt allra första blogginlägg!!

Jag kommer att ta med er på en fantastisk resa i mitt liv, på både med och motgångar. Allt sånt som är livet. Här kommer jag skriva om allt ifrån vardagsstök både på jobbet och hemma, till mode med glitter å glamour!!!

Om mina intressen, och mina fantastiska vänner, tack för att ni finns å särskilt min cupcake Madde;-)

Jag kommer att ha med mycket glädje med massa galen humor, och ibland lite sorg... Ni kommer att få lära känna den riktiga Caroline "miss fashion freak" Hultman bakom alla lösfransar haha.

Det tog ett tag innan jag satte igång, och jag är så förväntansfull hoppas ni kommera att följa min blogg!! Och vädra åsikter tillsammans med mig. Så ja har bara en sak till att säga: Bara älska, gör misstag och ha underbar stunder, men tvivla aldrig på vem du är, vad du har gjort, och vart du är på väg.




Kommentarer
Postat av: Stina

Är du en man eller kvinna?Jag ska själv byta kön och skulle vilja ha lite tips och råd =)

2008-12-14 @ 18:16:23
Postat av: Caroline!

Hej Stina!

Jo mitt namn är egentligen bosse och jag är jätte nöjd med min läkare, http://www.nackakliniken.se.



//XOXO!

2008-12-14 @ 21:04:40
URL: http://missfashionfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0