Nyårslöfte..

Varje år så pratar alla om sina nyårslöften, det som utlovas mest är ett rökfritt och smalare samhälle;). Men hur många håller sina nyårslöften?? Handen på hjärtat? Inte så många men det känns skönt att verkligen lova något som man just för stunden tror på, det finns ju alltid ett nytt nyår runt hörnet.
Jag själv brukar inte hålla mina nyårslöften tyvärr "gråt" därför har jag tagit ett moget beslut i år haha; att jag bara ska älska mer och visa det!!!! Mitt löfte gör mig lyckligare och förhoppningsvis dom jag älskar också;) ni vet vilka ni är!!!!  För en sak är säker älskar man någon ska man visa det! Och säga det, det är inte alls svårt faktiskt och det är helt realistiskt. Plus en viktig detalj till gällande mitt löfte,,, jag ska älska mig själv mer också! För om man glömmer bort sig själv och bara ger och ger så drunknar man till slut kom ihåg det=) puss på er//missfashionfreak

Och här är min mamma!!! Hon betyder allt för mig!!! Hon är världens bästa puss på dig mami=)



Kommentarer
Postat av: sara

Gud vilken snygg skinnklänning!!! Vart har du köpt den?? Jättesnygg blogg förresten=)

2008-12-25 @ 17:44:31
Postat av: Anonym

man tackar för!! skinnklänningen är köpt på trend och kostar 998.- i love... Hoppas du fortsätter följa mig!!!

2008-12-25 @ 17:47:15
URL: http://missfashionfreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är något fel på formatet på din sida, man ser lixom bara bakgrunden om man inte drar hela sidan åt höger :(

2008-12-26 @ 22:14:40
Postat av: Lisbeth (mamma)

Så glad jag blir....älskar dig också lilla hjärtat.

2008-12-30 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0