Jul jul strålande jul=)

Ursäkta att jag inte uppdaterat min blogg på några dagar men det har ju varit julfirande för hela slanten. Jag har haft det såå underbart mysigt åååå=) Egentligen skulle jag och min sambo åkt till hans mamma med familj och firat jul, men vissa omständigheter gjorde att det blev ändrade planer. Så vi styrde kosan hem till min älskade papi istället som bor i hus söder om Stockholm, och han hade även hämtat upp min söta lilla farmor ifrån småland.(Där jag kommer ifrån) och vi träffas tyvärr alltför sällan.
Jag och min kära pojkvän är alltid ute å handlar julklappar i sista stund som alla andra fysh;) vi sprang den 23:e som yra höns å letade klappar så att alla skulle bli glada å nöjda. Men vi som klarar press å stress väldigt bra, lyckades inte alls bra i julstressen vi fick hjärtklappning båda två som 2 pensionärer; så vi var tvungna att sätta oss och dricka varsitt glas rödvin för att lugna ner oss galet haha.
 
Allt blev som tur var lyckat till slut, och det har blivit massor med mumsig julmat!! Jag å sambon min var husliga och bakade lussebullar med mandelmassa och lagade små småländska kroppkakor, såna som man steker, sjukt smarrigt. Så det blev lite knytkalas i alla fall. Nu blickar vi mot nyår kära vänner=) då blir det åka av. XOXO/ missfashionfreak


Jag och min farmor sitter och myser innan  middagen! :)
jag å farmor=)



 jag å min darling



granen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0