Färgning på hög nivå=)

Det har varit en minst sagt händelserik dag. Det började med att jag gick upp i ottan och drack sjutton liter kaffe för att vakna upp så jobbigt med detta mörker arghhh;). Sen när ja fräschat upp mig själv lite åkte jag till jobbet, men gissa vad jag hann med på vägen?? Jo gissa?? Jag hann dricka en latte också mums fillibaba.
Och för er som inte vet så jobbar jag på H&M i täby sen fyra år tillbaka, anyway det blev en rejäl omhängning på underklädesavdelningen där jag håller till. Kul men oj så stressigt!! Nu har vi köp 3 betala för 2  på alla underkläder som ni snart ska få bildbevis på=)
Det är ett måste att vara fin under också, känns så bra å ta på sig nya fina underkläder. 

Och efter jobbet hade jag en myspysig "dejt" med min Madde! Och idag stod färgning allra högst upp på agendan, jag fick den angenäma uppgiften att färga in blonda slingor i hennes bruna hår inte så lätt kära läsare. Men det blev bra=) ska dock lägga i fler blev lite feg å la i för några men men. Efter färgningen blev det pizza och cola syndigt gott, tyvärr.....Och nu sitter ja här och skriver min bejb åkte precis hem till sitt. XOXO/ missfashionfreak.
Titta vilken söt kjol jag har beställt ifrån asos.com!! Den blir den för 349kr.
Den här kjolen blir min och din för bara 349kr på asos.com
Vill ha!!!












Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det här med xoxo??Är du tolv eller??Kom på något eget.

2008-12-19 @ 09:03:45
Postat av: Jonas

"köp 2 betala för 3" Haha...är det inte tvärtom? ;-)

2008-12-19 @ 15:57:18
URL: http://jrandersson.blogspot.com
Postat av: carro

haha.. tack för att du upptäckte mitt misstag vore lite småjobbigt att betala dubbelt upp=)



kram

2008-12-19 @ 22:41:08
URL: http://missfashionfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0