Äntligen har min nya kamera kommit wii!!!!=)

SONY CYBERSHOT DSC-W150 SVART
Hej alla glada=) idag när jag kom hem ifrån jobbet väntade en härlig överraskning i brevlådan...Min kamera som jag beställt på nätet har kommit yippiee!!  Nu kan jag uppdatera min blogg med en massa kul, å ta lite mysiga julpics när ja åker till götet nästa vecka!!! Den gamla har "bara" 3 år på nacken men verkar ha gjort sitt, ingen viadre kaviltet på teknik sakerna nu för tiden men jag hoppas denna ska leva lite längre.. den känns i alla fall mer gedigen med sitt aluminium skal. Den gamla får bli partykamera :P!
 
Det är en sony DSC-W150/8.1 megapixel, p.s den är jättefin! Det var min kära sambo som föreslog den, ja lämnar allt tekniskt till honom. Känns tryggare ja själv lyssnar bara på försäljaren å kommer hem med något dyrt crap som inte alls funkar haha..

Den här skönheten kostade bara runt 1500 kr på dustinhome. Jag ska erkänna att jag spanat in lite andra skönheter på nätet också fy på mig ja som har lite köpstopp;).  För vi får snart inte plats hemma med alla mina garderober, återkommer med bildbevis snart oh lord. Har nämligen börjat hänga massor i hallen också=( jag skulle behöva Carries garderob i sex and the city, helst igår. PUSS på er snyggingar så hörs vi snart igen!!

Tips:
Dustin har sjukt bra priser på digitalkameror just nu och det är så enkelt att handla där, inget fuzz och du har din pryl hemma redan dagen efter. En annan sak som ochså är smidigt är ju att man kan välja själv hur man vill betala, tex faktura. Denna lilla smidiga sake fanns även i andra färger. Men gillar du rött och rosa som mig har jag satt in en länkt nedan till de jag hitta! ;)

Länk till min kamera :
Dustinhome.se/SONY CYBERSHOT DSC-W150
Rosa kamror:
Dustinhome.se/Rosa kamror
Röda kamor:
Dustinhome.se/Röda kamror

Kommentarer
Postat av: Sofia

hehe okejdå :D

2008-12-15 @ 23:47:01
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0