Shoppa?? Ja tack!!!!

Idag har jag som sagt gått på min semester jag slutade klockan 4 och kastade mig hem i armarna på på darling mys!!! Nu ska vi snart dra till vivo å handla lite mums till kvällen e sjuukt hungrig;)

Tänkte bara passa på att visa er vad jag shoppat idag:
2 underbara partyklänningar man kan ju faktiskt aldrig få för många. Och så måste jag berätta en urgillig sak som inte alls har med det här att göra, min cuty-pie till kollega Charlotta hade hört när en pappa och hans son pratade när dom gick ut ifrån butiken och då hade lillkillen sagt:
-Undrar om hon i den långa klänningen ska på prinsesskalas??
Är inte det hur gulligt som helst den finaste komplimang jag fått hihi.

Puss&kram sötisar ha en fab fredag!!



hm 498:-mw, 298kr
Tänk båda dessa skönheter med nitbälte å highheels såå sjukt snyggt.

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

hoppas du får en underbar helg gumman :)

2009-07-18 @ 11:50:59
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

De helrosa är inte helt mig, inte så konstigt kanske med tanke på att jag är 48?;D



Den sista gillar jag!! Den är jättefin!

2009-07-18 @ 14:50:51
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0